Translate

понеділок, 22 січня 2024 р.



 Чому не потрібно боятися сертифікації і чому сертифікація для вчителя - це крок у майбутнє?

    


    Вітаю! Я Нінель Блауцяк і я сертифікований вчитель! Так, це відбулося! Коли почула про сертифікацію, навіть і не сумнівалася, адже вагання - це те, що змушує нас завмерти за крок до мети! Тому відразу вирішила для себе, що обов'язково братиму участь, адже дуже хотіла, щоб експерти оцінили мої професійні компетентності , адже за плечима - прекрасний та неперевершений досвід роботи! Для мене слово "сертифікація" звучало цікаво та інтригуюче, я відчула азарт, ніби мала грати в рулетку. І абсолютно не боялася, адже точно знала : "Експерти - такі ж учителі, вони просто пройшли навчання!" А ще мотивацією для мене стало те, що зможу впевнено сказати своїм учням: "Я теж складала ЗНО, і це зовсім не страшно!" І мій результат: 121 бал із 125!

    Чому сертифікація для вчителя - це крок у майбутнє? Думаю, кожен розуміє, що життя не стоїть на місці, освіта розвивається, і якщо ти плануєш майбутнє, то в те своє майбуття рішуче
ввійди сертифікованим учителем! Тож рішення за тобою, колего!

омріяний сертифікат





Немає коментарів:

Дописати коментар