Translate

неділю, 14 січня 2024 р.

Щось дехто з людей 

Мене просто вбиває, 

це  - зло, а крім того, й війна,

розколює серце

І ніби без тями шмагає,

за що мені це, ну за що?

Не думаю я ні хвилини

Про те, щоб комусь зле зробить, - 

натомість комусь я  

у чомусь ще й винна:

у чому,  мені ви скажіть ?!

На серці - так гидко й мерзотно,

в душі - теж так само, чому?

Невже в чімсь комусь завинила?

ні в кого любові, авжеж,  не прошу!

А ні! Саме це мені й дуже і треба!

Любов! Я без неї ніяк!

Моєї душі це нагальна потреба!

Для мене це совісті знак!

Так важко,  так душно - нівроку, нівроку!

На серці велика печаль:

Любов мені  дужа зараз так треба!

Її ж не дарують - а жаль!

Не треба мені просто так  дарувати!

У світі  -  не сирота!

В обіймах твоїх є  велика потреба, -

Тоді з серця зникне печаль!

Підтримки я хочу і теплої кави,

Що душу зігріє наївну мою,

Любов - не для  тої забави,

Що плоть обпікає твою...

А ти так далеко - далеко,

А я в Україні сама,

Ці ночі без тебе холодні - холодні,

Надворі і в серці зима!!!!





Немає коментарів:

Дописати коментар