1. Підтримка фізичного здоров'я учнів.
2. Спілкування й формування особистісних орієнтацій учнів: інтерес до життя, інтерес до людини, інтерес до культури, що сприяють розумінню загальнолюдських цінностей.
3. Пізнавальна сфера життя учнів (робота з вчителями-предметниками) з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. Захист не учня, а людини в ньому. Підхід до кожної дитини «з оптимістичної позиції» (А. Макаренко).
4. Робота з родиною - вплив на виховний потенціал родини; об'єктом уваги є не сама родина, а сімейне виховання. Тут необхідно таке: - вивчення сімейної атмосфери, що оточує учня, його стосунків із членами родини; - психолого-педагогічна освіта батьків через систему батьківських зборів, консультацій, бесід; - організація спільного проведення вільного часу дітей і батьків;
Немає коментарів:
Дописати коментар