1. Робота з опорними схемами ( етап уроку: пояснення вчителем нового матеріалу)
Для цього, якщо клас перебуває на дистанційному навчанні, створюю або відкриваю файл Google Jamboard під час Meet зустрічі/
Наприклад, вивчаючи тему "Пароніми" в межах розділу "Лексикологія" ( Модельна навчальна програма « Українська мова.6 клас» для закладів загальної середньої освіти.( Автори : Заболотний О.В.,Заболотний В.В., Лавринчук В.П.,Пліванчук К.В.,Попова Т.Д.), даю завдання:
Запишіть слова: усмішка - посмішка. З'ясуйте лексичне значення цих слів. Утворіть словосполучення. Зробіть розбір слів за будовою. Зробіть висновок. За потреби скористайтеся онлайн - джерелами.
3. Використання методу роботи з вебсайтами, онлайн - словниками, тренажерами(Тренажер з мови )підручниками, Вікіпедією (wikipedia):
Наприклад, продовжуючи метод спостереження над мовою, позначений у п. 2, пропоную учням 6 класу попрацювати зі словником/ вебсайтом, щоб перевірити, чи правильно вони пояснили лексичне значення слів усмішка - посмішка.
Академічний тлумачний словник. Посмішка.
Академічний тлумачний словник. Усмішка.
4.Використання інтерактивних методів навчання:
- Робота в парах, групах
- "Синтез думок"
- "Мікрофон"
- "Займи позицію"/ "Зміни позицію"
- "Вірю/не вірю" , "Істинне і хибне"
- "Незакінчене речення"/ "Незакінчений ланцюжок"
- "Літературне лото"
- "Мозковий штурм"
- »Літературна торбинка»
- »Я-герой твору»
- "Маска відвертості»
6. Використання метод проблемного навчання з метою формування елементарних навичок пошукової, дослідницької роботи, що активно формує та розвиває в учнів позитивне ставлення та інтерес до навчання.
- створення презентацій навчального матеріалу;
- Презентація учня 9 - Б класу Скоромного А.
- здійснення проективної і дослідницької діяльності здобувачів освіти: Горобець Богдан (9-Г) працює над створенням проєкту з української мови на тему: "Заговори, щоб я тебе побачив(культура мовлення сучасного школяра" ( МАН, секція "Українська мова"). Мета : дослідити мовлення учнів певної вікової групи ( 14 - 15 років)
Немає коментарів:
Дописати коментар