Translate

неділю, 24 вересня 2017 р.


Грайлива осінь посмішкою кличе,
немов заманює мене у хащі,
щось хоче? певно  і незвично
в осінніх травах тихо заколише,.
заманить в ліс, закличе у тисняву,
там, де в дубах спотілий вітер спочиває,
укрившись ковдрою кудлатого туману,
забувши все,
зустріну в хащах  лісову оману...
Похмуре небо хмарами чарує,
а дощ крізь них прорватись ніби хоче,
похмура осінь настрій мій вартує,
від себе відпускати аж ніяк  не хоче,
Чекаю сонця, чар, плекати хочу мрії,
намріяти сполохані надії, 
волію розганяти біди і печалі,
бажаю щастя і бджолі, і травам,
я дуже хочу, просто дуже хочу,
аби собі бажати щастя ось в цю осінь,
аби мене не оминали роси,
чекали ранки і для мене  вечоріли дні!
О люба, тиха і чарівна осінь, 
плекай мої надії і мрії молоді!



Немає коментарів:

Дописати коментар